close
已經第三日冇謂口了....
每日都唔過一餐既食量....
我已經好叻啦~迫自己一定要食d....
如果唔係就冇力氣去想你了....雖然是很痛,很痛...
但起碼仲有人仁值得我想起佢.....即使現在可能不愛愛了....
但.........起碼你有過愛我既時候...也有過開心既時候...
我也相信雨過會天晴...下足100天雨可能101天會天晴....
人就是有了希望和愛可能生存的...
我信你有能力搞返好你自己既事....
我信有一日你能令我不再傷心....
只想說聲我愛你~
感謝主給我努力既能量~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Power of dream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()